• اطلاعات تماس

  •  

    آبخوردگی

    آبخوردگی پنل تلویزیون یکی از مشکلاتی است که فقط به وسیله متخصصان قابل تعمیر می باشد.

    تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا پنل یکی از قطعات اصلی تلویزیون به شمار می رود و خرابی یا آبخوردگی آن مشکلات بسیاری را برای این دستگاه به وجود آورده و عملکرد آن را به طور کلی مختل می کند.

    در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان تعمیر تلویزیون تماس بگیرید. در صورت بی‌توجهی به این مسئله و ادامه کار با دستگاه، تلویزیون با اشکالاتی در تصویر و صدا مواجه خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از: ظاهر شدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش، مشاهده هاله نواری سفید رنگ بر روی تصویر، قطع شدن تصویر پس از مدت زمانی کوتاه با وجود شنیدن صدای تلویزیون و … در صورت آب خوردگی پنل تلویزیون و مشاهده نشانه‌های پیشین در دستگاه، به احتمال زیاد صفحه نمایش تلویزیون دچار آبخوردگی شده و نیازمند تعمیر است.

    توصیه می‌شود جهت تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون از راهکارهایی چون سشوار کشیدن و انتقال حرارت به دستگاه خودداری کنید، زیرا این کار خرابی‌های پیش آمده در دستگاه را دوچندان می‌کند.

    پنل قطعه ی بسیار حساسی است و در صورت شکستگی هزینه ای معادل خرید یک پنل نو را برای تعمیرات در پی دارد. لازم به ذکر است که تعویض پنل باید حتما توسط متخصصان انجام شود.

    هر گونه اشتباه به هنگام تعویض پنل خرابی های بسیاری را برای تلویزیون در پی دارد.

     

    آبخوردگی تلویزیون
    آبخوردگی تلویزیون

     

     

    تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون

    متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون وجود ندارد. ضمن آنکه، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد.

    زیرا تعویض پنل تلویزیون هزینه بالایی می‌طلبد(چیزی حدود ۷۰درصد از هزینه خرید یک تلویزیون) به همین خاطر اکثر کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون ترجیح می‌دهند.

    در شرایطی که کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله پس از آبخوردگی دستگاه، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، احتمال آنکه بتوان تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون را با موفقیت به انجام رساند بالاست.

    در این صورت توصیه می‌شود به مراکزی مراجعه شود که از تجهیزات پیشرفته جهت این کار نظیر بندیگ ماشین برخوردار باشند.

     

    تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون
    تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون

    تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون با بندینگ ماشین

    تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه نظیر بندینگ ماشین انجام می‌پذیرد. بندینگ ماشین (Banding mashine) یا ماشین اتصال دستگاهی جهت تعمیر و یا تعویض انواع فلت های Cof در بخش تعمیرات تلویزیون می باشد.

    استفاده از بندینگ ماشین، زمانی صورت می‌گیرد که دستگاه در اثر آبخوردگی با مشکل سولفاته شدن فلت‌های COF درگیر شده باشد. بندینگ ماشین با دارا بودن سیستم‌های پیشرفته‌ای چون لنز اپتیکال، صفحه کوارتز، پمپ‌های تصفیه هوای پیشرفته، دستگاه گرمادهی پیشرفته میکروسکپی، ابزارآلات دقیق جهت تنظیم زوایای X,Y,Z، سیستم مانیتورینگ لمسی، سیستم کنترل هوا پیشرفته، سیستم گرمادهی برای ACF، فیکسچرهای پیشرفته برای COF و امکانات پیشرفته دیگر قابلیت تعمیر انواع LCD تلویزیون در سایزهای مختلف را داراست.

    جهت تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون، از پمپ های فشار هوای پیشرفته بندینگ ماشین استفاده شده، و پس از وارد کردن هوای تمیز و خشک به دستگاه، با استفاده از نوارهای کوارتز و همچنین سنسورهای پیشرفته دما در ابزار گرما دهی، اتصال مابین COF، ال سی دی و PCB برد فراهم می‌گردد.

    آب خوردگی پنل تلویزیون به چه معناست؟

    منظور از آب خوردگی پنل تلویزیون، ورود رطوبت به این دستگاه (به هر شکل و به هر میزان) است.

    مشکلاتی از قبیل شرجی بودن هوا، نفوذ مایعات در هنگام تمیز کردن پنل، ورود و خروج هوای مرطوب و ریخته شدن آب بر روی تلویزیون امکان سولفاته کردن دستگاه و برد را بسیار بالا می برد.

    در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم.

    در صورتی که تلویزیون در زمان خیس شدن خاموش است، آن ‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم، زیرا پنل های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر هستند.

     

    تعمیر پنل تلویزیون
    تعمیر پنل تلویزیون

     

    نمایندگی تعمیرات تلویزیون

    تعمیر تلویزیون محدود به مدل و نوع خاصی از تلویزیون نیست و شما کاربران گرامی دارنده هریک از مدل های تلویزیون اعم از سامسونگ، سونی، ایکس ویژن، ال جی و … که باشید می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به بخش تخصصی مربوط با تلویزیون خود، تخصصی ترین تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایید.

    شما کاربران گرامی جهت استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیر تلویزیون کافی است تا در صورت افت عملکرد دستگاه و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن با مرکز تعمیر تلویزیون تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان مرکز تعمیر تلویزیون بهره‌ ببرید.

    کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون به دو صورت تعمیر در محل تلویزیون و تعمیر در مرکز در کنار شما خواهند بود و اشکالات تلویزیون شما را اعم از اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت رفع خواهند ساخت.