تصویر ثابت

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ

 

روش های تعمیر تلویزیون در طی سالیان، تغییرات زیادی کرده است و برند های معروف تلویزیون ازجمله سامسونگ، سونی و ال جی نیاز به تعمیرکنندگان با تجربه، متبحر که دارای دانش به روز درباره تلویزیون ها هستند، دارند.

با توجه به پرفروش بودن تلویزیون سامسونگ، تعمیر این محصول در بازارهای داخلی کشور یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز غالب کاربران این محصول است که ممکن است به هر دلیل، در عملکرد دستگاه‌ مورد استفاده آن‌ها مشکلاتی ایجاد شده باشد.در راستای تأمین این نیاز، مراکز تعمیر تلویزیون های سامسونگ به کمک جمعی از متخصصین کارآمد خود ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ می‌باشد تا کاربران بتوانند هر کدام از مدل‌های تلویزیون سامسونگ را که دارند، با مراجعه به این مراکز، دستگاه خود را تعمیر و ترمیم نمایند.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون
نمایندگی تعمیر تلویزیون

وظایف نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون وظایف بسیاری دارند و هر یک از موارد زیر توسط متخصصی که دارای تبحر و تجربه کافی می باشد صورت می گیرد:

 

  • تعمیر آب خوردگی
  • تعمیر فلت تلویزیون
  • تعمیر چشمک زدن ال ای دی
  • تعمیر پاور تلویزیون
  • تعمیر مین برد تلویزیون
  • تعمیر صدای صوت در تلویزیون
  • رفع مشکلات رنگ تلویزیون
  • تعمیر حالت استندبای تلویزیون
  • تعمیر قطع و وصلی تصویر تلویزیون
  • تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون

تعمیر تلویزیون سامسونگ

فارغ از نوع و مدل تلویزیون های سامسونگ می توان گفت: تلویزیون  های سامسونگ یکی از حساس ترین و ظریف ترین لوازم برقی در منزل به شمار می روند. هر گونه تنش الکتریکی و یا نیرو و ضربه فیزیکی وارد شده به آن می تواند باعث به وجود آمدن ایراد در قطعه و یا مدارات داخلی تلویزیون شود و به بروز ایرادات گوناگونی منجر شود. ساختار داخلی پیچیده و تکنولوژی های استفاده شده در تلویزیون های سامسونگ نیز باعث شده که تنها متخصصین دوره دیده سامسونگ امکان انجام کار و تعمیرات آن را داشته باشند.

 

معایب تلویزیون سامسونگ
معایب تلویزیون سامسونگ

اصلی ترین عیوب تلویزیون های سامسونگ

تاریک و روشن شدن تصاویر از بالا

از رایج ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ است و بسیاری از کاربران تلویزیون های سامسونگ از نمایان شدن حالتی در این دستگاه ناراضی هستند که در آن تصویر از قسمت بالا تاریک و روشن می شود. برای از بین رفتن این مورد از مشکلات رایج تلویزیون سامسونگ، باید پنل آن به صورت تخصصی تعمیر شود. تعمیر پنل تلویزیون یک عمل بسیارحساس و ظریف است وبه وجود آمدن هرگونه مشکلی می تواند این قطعه گران قیمت را به کلی از رده خارج نماید.

خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون

ممکن است مشکل از نوسانات برق باشد بنابراین از اتصال مستقیم تلویزیون به پریز برق خودداری کنید و از محافظ‌ های برق استفاده کنید.

از اتصال فلش مموری ویروسی به تلویزیون اجتناب کنید چراکه برنامه های اصلی تلویزیون را از کار می‌ اندازند و باعث این مشکل خواهد شد.

ممکن است قطعه مین برد خراب شده باشد. (مین برد قطعه ای مهم در تلویزیون است که به نحوی با همه قسمت های تلویزیون مرتبط است. ایرادات این قطعه معمولا روی بقیه بخش ها نیز تاثیر گذاشته و فرایند کاری تلویزیون را دچارمشکل می کند. خرابی مین برد معمولاً به این صورت خود را نشان می‌ دهد که تلویزیون هنگام کارکردن خاموش می شود و وقتی دوباره دکمه پاور فشار داده می‌ شود، چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می‌ کند اما تلویزیون روشن نمی شود. در این مورد باید با تعمیرکار تماس بگیرید.)

قطع شدن صدای تلویزیون

ممکن است کاربر با روشن کردن تلویزیون خود، متوجه قطعی صدای دستگاه خود شود. خرابی پاور تلویزیون سامسونگ، ممکن است چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. رفع خرابی های مربوط به صدا، نیازمند دقت و مهارت بسیار بالا در امر تعمیر تلویزیون سامسونگ خواهد بود

  • سایر معایب

  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است.
  • تصویر وضوح کافی ندارد و تار است.
  • رنگ های تلویزیون مخلوط می شوند.
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود.
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود یا با سرعت خیلی کم روشن می شود.

 

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ
تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ

 

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ

عیب یابی صحیح در فرآیند تعمیرتلویزیون

عیب یابی صحیح نقش مهمی در پروسه ی تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ برعهده دارد. در صورتی که تلویزیون معیوب به درستی عیب یابی نشود، ممکن است هزینه های تعمیر چندین برابر شود و حتی خرابی به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت کند. کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به بررسی دقیق دستگاه پرداخته و تلویزیون شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر خواهند کرد.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به دانش و تجربه مرتبط دارد. هر تعمیرکاری نمی تواند از عهده تعمیر تلویزیون سامسونگ بر آید. برای تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به ابزار و تجهیزات مناسب است. این ابزار و دستگاه های عیب یابی و تعمیر است که کمک می کند تعمیرکار با تجربه بتواند عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل بیاورد و بعد مسیر تعمیر و ترمیم و بهبود دستگاه را انتخاب و اجرا کند. در ادامه این موضوع تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ را به صورت جز به جز و ریز به ریز برای شما شرح می دهیم. می توانید مروری به این توضیحات داشته باشید و با چگونگی تعمیر آشنا شوید.

تعمیر قطعات سامسونگ چگونه انجام می شود:

مراحل طی شده جهت تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ عبارت است از: 1. توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی و …، 2. عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات، 3. اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون و 4. تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده. در بخش زیر برخی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در ارتباط با تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شرح داده شده است.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات تلویزیون

نکته ی دیگری که در تعمیر تلویزیون سامسونگ دارای اهمیت است، تعویض قطعات معیوب با قطعه ی اورجینال مشابه می باشد. استفاده از قطعات تقلبی ممکن است به طور کلی عملکرد دستگاه شما را دچار مشکل کند. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات تلویزیون Samsung به آرشیوی کامل از قطعات اورجینال مجهز بوده و شما را در رفع ایرادات انواع تلویزیون های مدرن کمپانی محبوب سامسونگ یاری می نماید.

سایر قطعات تلویزیون های سامسونگ

اپتیک، دیود، خازن ها، آمپلی فایر، دستگاه کنترل از راه دور، آنتن داخلی تی وی و … نیز از دیگر قطعات تلویزیون هستند که هر کدام می توانند به دلایلی درگیر ایرادات و اختلالاتی شوند. در هر صورت باید بدانید که تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در کنار ابزار به تکنسین های ماهر و مجرب نیاز دارد.

 

 

Call Now Buttonهمین الان تماس بگیرید
چت در واتساپ
ارسال در واتساپ